Społeczność

Galeria

Kalendarium


Imieniny obchodzą:

Jadłospis

           JADŁOSPIS 17-21.06.2019

ŚNIADANIE

II ŚNIADANIE

OBIAD

PONIEDZIAŁEK

Pieczywo mieszane(1) z masłem(6), szynka gotowana, sałata, pomidor, ogórek zielony, herbata z cytryną

                           345,35 kcal



Płatki owsiane(1) z mlekiem(6), owoc- banan

                     132,5 kcal



Czerwony barszcz(8), gulasz, kasza jęczmienna, surówka z kiszonych ogórków, napój miętowy, owoc-jabłko

                       503,99 kcal

WTOREK

Pieczywo mieszane(1) z masłem(6), żółty ser(6), pomidor, kalarepa, herbata

owocowa

                               331,8 kcal



Kisiel, jogurt naturalny(6), chrupki kukurydziane, owoc-jabłko, kakao z mlekiem(6)

                       157,5 kcal



Zupa kalafiorowa(8), ziemniaki, kotlet mielony(2), buraczki, kompot z truskawek, owoc-brzoskwinia, banan

                           475,87 kcal

ŚRODA

Pieczywo mieszane(1) z masłem(6), kiełbasa drobiowa, serek Almette(6), ogórek kiszony, sałata, herbata parzona

                           344,165 kcal



Placek kakaowy(1,2,6)- wypiek własny, owoc-jabłko, gruszka, herbata owocowa

                     183,2 kcal



Zupa krem z zielonego groszku(8) z groszkiem ptysiowym, naleśniki(1,2,6) z dżemem- wyrób własny, surówka z marchewki, woda, owoc-mandarynka

                             434,4 kcal



CZWARTEK

Pieczywo mieszane(1) z masłem(6), kiełbasa na ciepło, przecier pomidorowy, papryka kolorowa, herbata z cytryną

                           327,215 kcal



Budyń(6), owoc- banan

                       152,5 kcal



Rosół(8) z kaszą manną(1), pieczeń drobiowa duszona, ziemniaki, surówka ze szpinaku, kompot z malin, owoc-kiwi

                           481,3 kcal

PIĄTEK

Pieczywo mieszane(1) z masłem(6), pasta rybna(3,6), sałata, kiszony ogórek, herbata z cytryną

                           365,515 kcal



Galaretka, chrupki ryżowe, kawa inka z mlekiem(6), marchewka

                       228,5 kcal



Zupa jarzynowa(8), leniwe pierogi(1,2,6) z masłem(6)- wyrób własny, surówka owocowo- warzywna, kompot z jabłek, owoc- brzoskwinia

                             441,5 kcal

*W jadłospisie mogą wystąpić niewielkie zmiany





                       Alergeny:

1. Gluten i produkty pochodne

2. Jaja i produkty pochodne

3. Ryby i produkty pochodne

4. Orzeszki ziemne (arachidowe) i produkty pochodne

5. Soja i produkty pochodne

6. Mleko i produkty pochodne

7. Orzechy, tj. migdały, laskowe, włoskie, nerkowce i produkty pochodne

8. Seler i produkty pochodne

9. Gorczyca i produkty pochodne

10. Nasiona sezamu i produkty pochodne